Beauty-time!

Hadde riktignok ikke så lang dag på jobb, men den var jammen meg slitsom! Har noen timer før jeg skal på medlemskveld på Åhléns, så nå sitter jeg her med farge i både bryn og vipper. Når jeg er fornøyd med fargen skal jeg bruke litt tid på å sminke meg ordentlig, for jeg føler for å være litt fin i kveld. Fant noen bortgjemte krukker med i.d. BareMinerals-sminke, så får se om jeg fremdeles liker det (er en tilvenningssak, fant jeg ut sist). Og så må jeg smøre inn hendene mine, tørrere enn tørrest!

Burde finne meg noe å spise etter hvert, også. Åh, jeg vil ha varm sjokolademelk! Mmmmmmm ♥
Hva skal du i ettermiddag? 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg