DIY: Ny nøkkelring

Jeg hadde laget “nøkkelknippe” á la friendship bracelet, men da jeg ble fast ansatt som badevakt ble det plutselig noen nye nøkler og de fikk jeg ikke til å feste på det allerede sammenflettede båndet. 


Masse nøkler uten hjem (mangler fremdeles to stk. som jeg ikke har fått ennå).

For en stund siden hadde jeg en liten cameo-spree på eBay som resulterte i et par smykker og en ring, men det ene smykket ble liksom ikke brukt – samme hvor fint det er. 

Derfor ble anhenget som du ser over festet på en helt vanlig nøkkelring og voílà:

Det er ganske tungt så det er alltid nederst i veska, og i tillegg er det såpass stort at jeg ikke har vanskeligheter med å finne det! Veldig enkelt, men jeg liker det 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg