God morgen!

Siden jeg har et mannedyr som har på alarm 06:40, deretter ligger og ser på mobilen (reddit, min største fiende) MED FULL LYSSTYRKE, tusler rundt og bråker, har på radioen på badet, osv. er jeg lys våken innen klokka 7. Lurte meg selv med å tro jeg kunne sovne igjen, men det var det jo bare å gi opp.

Så lå jeg der da, og lurte på hva jeg skulle finne på. “Trening!” Det må da vel være noe galt et sted!? Uansett skal jeg hive i meg et lett måltid mens jeg går til treningssenteret, og så skal jeg belønne meg selv etterpå (hint). 

Tumblr_mb8irfkzeh1ri5klco1_500_large

Ha en flott morgen, dere! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg