Monday madness

… eeeller ikke. Sløveste dagen jeg har hatt på lenge, sov lenge, stod lenge i dusjen, spiste frokost sakte og satte meg så i sofaen. Jeg har ikke noe å gjøre om dagene, men det blir det forhåpentligvis slutt på fremover, da eksamenstida nærmer seg. Jeg er drittlei av å ikke gjøre annet enn å spille FarmVille og Zelda Skyward Sword, lese skjønnlitteratur som ikke har noe med noe å gjøre og så jobbe da. Men det er jo bare tre dager i uka.

Denne uka blir litt mer meningsfylt enn de foregående, tror jeg: I morgen og onsdag skal jeg trene og så på jobb på ettermiddagen, skal på jobb (den andre jobben) enten torsdag eller fredag, spørs litt på hvordan vi gjør det i pedagogikkgruppa mi. På torsdag ettermiddag skal jeg a) på medlemskveld på Åhléns, b) på vennekveld på Mercur-senteret og c) på midnattspremieren på Breaking Dawn pt. II! HURRA! Så blir det helg og avslapning igjen (for jeg trenger jo virkelig å lade batteriene…), der jeg skal prøve å skvise inn noen treningsøkter.

Ok. Ready – set – go! Nå skal jeg nemlig på seminar i pedagogikk! 🙂

Photobucket

Spesielle planer denne uka?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg