Fin stil #15

Hun her har vi sett både i H&M-kataloger og på catwalken og jeg har tidligere postet bilder av henne under kategorien Ukas babe. HUN ER SÅ FIN! OG hun kan å kle seg (skulle forresten bare mangle, hun får sikkert high fashion-plagg slengt etter seg…).


(fashionsalade.com)

Gjør det enkelt og kopierer fra nevnte nettside, da dette summerer det jeg mener ganske så bra:
“Vogue recently named her ?A Modern Style Icon.? Aside from her natural and obvious beauty, Cara Delevingne seems to have been able to escape all of those nasty model stereotypes, preserving a reputation as personable and pleasant. As for her style? well, she gets that right too. Her sense of personal style is strong, consistent, distinct and perfectly confident. I think it?s safe to say that we could all use a little Cara Delevingne in our closets.”

Og så må jeg bare legge til dette bildet, som er fra Chanels resort-kampanje for 2013:


♥! (rdujour.com)



I dag har jeg hatt det litt travelt, har ikke engang vært innom Facebook! Stod opp, spiste frokost, dro og løp noen kilometer på tredemølla, dro hjem og dusjet før jeg så gikk til bussen for å dra hjem til foreldrene mine og spise middag før jeg nå straks skal dra på badevaktjobben. PHEW. Er forsåvidt min egen skyld siden jeg sov så lenge, men igjen så sov jeg så dårlig frem til morgenkvisten at det kanskje var bra jeg fikk noen ordentlige timer i Drømmeland. Det var nemlig helt sinnsykt varmt på soverommet vårt, selv om vinduet stod åpent og det ikke akkurat er varmt ute for tida. Rare greier!

Ha en flott mandagsettermiddag da, dere! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg