Makeup (10/11/12)

Hehe, artig dato idag. K9Z

Hentet pakken min fra frk Nelly på onsdag, som innehold nok en eyeshadowkit fra Wet ‘n’ Wild (fikk jo rabattkode på 100 kr, så jeg brukte den og betalte kun 8,-!). Har Walking on Eggshells fra før og som dere ser heter denne Knock on Wood. Påførte den nederste fargen på hele lokket, så den øverste helt innerst og midtfargen ytterst (bruker den altså ikke heeeelt som den skal, men følte det ble litt dramatisk og det vil jeg ikke ha noe av på dagtid, i alle fall ikke i dag). Har i tillegg svart kremeyeliner fra ELF på øvre øyelokk og hvit eyeliner fra Wet ‘n’ Wild på nedre våtkant. Mascaraen er Eyes Right fra Lush, og øyenbrynene får form og farge ved hjelp av Ultimate Brow Kit fra Wet ‘n’ Wild.

I dag skal jeg (så snart håret har tørket litt) en snartur på Søstrene Grene for å kjøpe rødt satengbånd til julegaver (japp, begynte å pakke inn i går) før jeg hopper på bussen hjem til foreldrene mine. Mannedyret er på skolen i hele dag og skal bort i kveld, så siden det er farsdag i morgen drar jeg heller dit enn å sitte alene i leiligheten. 

Håper dere får en fin lørdag! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg