Vafler og shopping

Hei, dere! 

Kl. 10:30 var søsteren min med familie på døra, så da tok jeg frem det nye vaffeljernet mitt og stekte noen vafler. Jeg fant ut at jeg aldri hadde laget vaffelrøre uten egg selv, så det var litt på måfå. Men, hvis man ser bort fra den noe uheldige stekingen (det var visst feil å bruke matolje i stedet for margarin…), ble resultatet mer enn spisbart!

Etter vaffelspising og kaffedrikking (ikke jeg da, heh), tok vi turen til City Syd, alle mann. Der delte vi oss, slik at jeg, søsteren min og nevøen min gikk og så på klær og interiør (og leker), mens mannfolka gikk på Clas Ohlson. Jaja. Endte opp med et par plagg (som vanlig) til en VELDIG grei pris. Dere får se senere! 🙂

Nå skal jeg gjøre klar nachos (altså ikke tilberede helt ferdig), for før vi skal spise etter vi har vært på kino og sett Skyfall. Det er jo Den Store Kinodagen i dag, vet dere! Håper dere har hatt og fremdeles får en veldig fin lørdag 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg