Vinneren av sminke fra Makeup Mekka

Hei, dere! NÅ avslutter jeg konkurransen, og den heldige vinneren eeer…

ANJA!

Som du kanskje husker, du får følgende:

Og her er kommentaren hennes, som jeg syntes var saklig nok til å fortjene sminke:

Ohoi, synes egentlig det er vanskelig å skulle snakke min egen sak (minner meg om skoledebatter, grøss). Men om jeg skal argumentere for meg selv, må jeg nok si at jeg er student og har vært det i tre år, og som du sikkert vet selv, har man ikke akkurat haugevis med penger til ting som f.eks sminke. Mitt fokus har vært mat og.. vel, overlevelse i tre år (er bare LITT overdramatisk akkurat nå). Så ja, hadde vært fint med en liten sminke-treat til en fattig student 🙂

Studenttilværelsen er jo noe jeg kjenner meg meget godt igjen i. I tillegg vet jeg at Anja ikke er en tilfeldig person som bare kom over bloggen min “by accident”, men at hun faktisk har lest bloggen min, om ikke i det siste så for en stund siden, i alle fall.

Grunnen til at jeg holdt konkurransen var for å takke dem som har fulgt meg, og da blir det litt feil at jeg gir det til en som ikke har vært innom før jeg postet konkurransen. DERFOR bestemte jeg meg for å gi ut en trøstepremie i tillegg, og den går til

JEANETTE!

Siden det er en trøstepremie blir den ikke like stor som hovedpremien, men du får en helt lik leppestift og lipgloss som Anja får. Håper det går greit? 😉 Så nå må dere bare maile meg adressen deres (det skal ligge en e-mail fra meg i innboksen deres!), så sender jeg pakkene first thing mandag morgen. Hurra!

Åh, dette var gøy, blir nok ikke siste gangen jeg skal holde konkurranse! 🙂

2 kommentarer
    1. Så gøy! 😀 Og så gøy at du husker at jeg har fulgt bloggen din lenge. Jeg har faktisk fulgt den fra starten, og jeg husker en gang at jeg la igjen en kommentar om at din blogg var grunnen til at jeg laget min første blogg for noen år siden. Så, uten å høres for creepy ut, så føler jeg at jeg kjenner deg nå 🙂 Og jeg kommer nok til å følge bloggen din til du slutter :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg