Outfit (01/11/12)

Hei, november!


(whi)

Den nye måneden starter med en aldri så liten utgång, for i kveld skal NJ og lille Mille feire 21-årsdagene sine! HURRA! Siden plussgradene har presset vekk de fæle på minussiden, skal jeg teste paljettkjolen min (som jeg ikke har rukket å vist dere før nå…). Siden jeg har jobbintervju 8:30 i morgen (og det tar meg en halvtime å dra dit) og skal rett på jobb etterpå, blir det nok ikke tidenes night out. Tror helt ærlig jeg drar hjem etter vorset, men vi får se. Skal i hvertfall feire jentene mine! 😀

Kjolen kjøpte jeg på eBay for knappe 60 kr, blazeren er fra Gina Tricot og ringene er fra eBay og Accessorize. Åja, armbåndet er fra eBay også, forresten. ÅH. Vin på en torsdag, og så skal jeg på intervju OG på jobb i morgen… JAJA! Hva er det de sier de der kule kidza? YOLO? (herregud, new lows…)

Håper dere har det fint ikveld! 🙂


Holder konkurransen gående til lørdag!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg