Monday wishin’


Hår som gjør som jeg vil. Lenkesmykke. Lange negler som jeg kan lakkere i hvilken som helst farge.

Mandag, mandag, mandag! Dette blir en uke med ganske lite stress i motsetning til forrige uke, og det passer meg utmerket. Jeg har en franskoppgave å skrive, ellers er det mest chill. Det vil si, jeg skal trene, gjøre husarbeid, jobbe en ettermiddag i svømmehallen, feire lille Mille og NJ, dra på jobbintervju (fordi forrige gang hadde jeg lest feil dato…), jobbe en formiddag på Karivollen Overnatting og så er det helg. 

Åh, det ble jo en del å gjøre, likevel. Men meeen, sånn er det! Tror mesteparten av uka kommer til å gå med på å glede meg til helga, for den tror jeg blir fin 😀 Spesifikke planer for uka, eller bare “det vanlige”?


Husk konkurransen min!

8 kommentarer

Siste innlegg