Inspirational Friday


(whi)

Miks av røft, rocka, søtt og mykt. Klær ♥

Apropos klær og mykt, i går kom “pels”-vesten min! Den er så fin! (hihi, rim) Dere skal få se den, paljettkjolen og mer når jeg har tid, men først og fremst skal jeg på intervju for jobben jeg har hatt i flere år (makes perfect sense, right…?) og så må det vaskes et gulv eller tjue. Eller førti, som tilfellet var sist uke… Og så, dere, så kommer jeg hjem og kan ta HELG MED GOD SAMVITTIGHET!

Håper dere får en FLOTT fredag! 🙂 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg