Snø i Trondheim

Ja, pokker altså, nå er snøen her, i alle fall for en stund. Har lite tro på at det blir liggende frem til jul, for å si’e såååånn. Snø er ikke av mine favoritting, og i alle fall ikke i oktober, men det er jo litt koselig likevel – ta på seg dunjakken og vottene og stavre ut i snøværet. Som jeg måtte gjøre kvart over 8 fordi NOEN (les: mannedyret) ikke hadde kjøpt inn hverken melk eller brød (eller noe). Hurra…

Jeg liker dere for tida, forresten, så mange som er innom hver eneste dag! Får meg til å kikke vantro på statistikken:

Photobucket

Hihi! 😀 Noe som ikke er så hihi er at jeg skal på skolen i mange timer i dag (6 faktisk!) og det har jeg ikke gjort på flere uker… SKOOL SUCKS! Neida, men jeg har så lamme fag som jeg ikke føler behov for å undervises i, ergo jeg leser hjemme. Men alt jeg vil lese nå er Catching Fire, jeg har igjen bare ett kapittel!!! Jeg må derimot vente til etter skolen… (sukk)

Neidaså. Ha en fin dag da! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg