“I’ll bet living in a nudist colony takes all the fun out of Halloween.”

Nå nærmer Halloween seg med stormskritt, og i år skulle jeg ta den heeelt ut! Men så kom jeg på at jeg jobber jo på onsdager, og det blir ikke så mye tid til å kle seg ut da jeg kommer hjem 21:45… Men jeg kan jo hinte om hva jeg tenkte å kle meg ut som! 😉

Blant oss jenter er jo Halloween en fantastisk sjanse til å ha på seg det mest løsaktige hva klesplagg angår, I should know, jeg var jo Playboykanin/Playmate i fjor(!). I år tenkte jeg derimot at det skulle bli helt andre boller, eller baller om man skal si det slik (litt på kanten, men jeg kunne ikke la være!) – jeg skulle nemlig kle meg ut som en mann!

Ikke en hvilken som helst mann, så klart, det er nok en de fleste (bør) ha hørt om. Her kommer noen stikkord:

  • bart, som kan bringe frem assosiasjoner om en annen mann
  • svart/hvitt
  • fint kledd (med hatt)

Haha, noen som vil gjette?

Enhver sjanse til å slenge inn pinupbilder benyttes… (whi)

Skal du feire Halloween?
Hvis så er tilfellet, har du kostymet klart?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg