New in: Cut jeans

Det andre paret som ble med meg hjem forrigeforrige fredag, kan ikke si jeg virkelig trengte to par nye jeans, men når de kostet 300 kr til sammen så gikk det ganske greit. Selv for mannedyret. Fargen er forresten en god del mørkere, jeg måtte bare redigere litt for å vise frem knehullene, he he.

Apropos knehullene, de var veldig smarte! Jeg har nemlig litt store legger i forhold til resten om jeg skal stole på at jeans er perfekt proporsjonerte, for jeg ender opp med at leggene på en måte drar ned buksa om jeg ikke får plagget ordentlig over knærne i utgangspunktet (gir dette mening overhodet?). Men! Med disse hullene regulerer det seg litt selv! HURRA! 

(haha, usaklig)

Men fine jeans da, synes jeg i alle fall! Bruker dem heeele tiden, så man kan nok kalle dem favorittparet! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg