DIY – jeans transformation

Utgangspunktet var denne Never Denim-buksa jeg kjøpte i august 2010 og som jeg har endt opp med å bruke typ én gang fordi jeg syntes den var så kjedelig (og ganske stygg, egentlig). Har lenge tenkt på å farge den eller lage mer mønster med klor, men det var ikke før for et par uker siden, da jeg likevel skulle farge noen andre plagg, at buksa ble slengt med i vaskemaskina for å få en makeover. Og makeover ble det!

Ved hjelp av Dylon maskinfarge (som jeg har brukt før) og noen nagler ble buksa slik:

Og nå har jeg brukt den mange ganger allerede! Kanskje mer anonym, men føler meg 100 ganger finere i denne – det var noe med originalfargen jeg ikke likte, men hallo, 29 kr, da! Angrer meg ikke på at jeg kjøpte den nå som jeg har fikset den, men det var jo litt synd at den skulle ligge nesten urørt i over to år før det skjedde, he he.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg