A dark world aches for a splash of the sun

SOUNDTRACK: Young the Giant – Cough Syrup
Har blitt hekta på denne sangen etter at jeg hørte den på Wilde sin blogg i går kveld!

Ny uke, dere! Jeg startet veeeldig sent i dag, må jeg innrømme. Dagens forelesninger og seminarer går nemlig ikke som de vanligvis gjør, noe som resulterte i en fridag i mitt tilfelle. En fridag som ikke startet før 11, for jeg var trøøøtt, og etter 11 leste jeg ferdig The Hunger Games og begynte såvidt på bok #2 som heter Catching Fire. And I must say:

3518_daee_480_large

WOW.

Det var kun sultfølelsen som fikk meg til å legge den fra meg, så spennende er det! Må også nevne at bøkene gir et mye mer helhetlig bilde av historien, personene, ALT. Da jeg så filmen syntes jeg nemlig den var ganske ufullstendig; på flere punkter satt jeg og lurte på hvorfor – og ikke på den bra måten. Ser for meg at det ikke kommer til å ta så veldig lang tid før jeg har slukt bok #2 og #3, også!

Det er litt rart å ha helt fri for en hel dag. Skal ikke jobbe, har ikke noe jeg må lese, ikke husarbeid som er presserende, ikke noe! Kunne så klart ha trent, men det sparer jeg til i morgen tidlig. Liker helst å trene tidlig på dagen, og da jeg sov til kl. 11 i dag sa det seg litt selv at det ikke ble noe. Men vi får se, kanskje det blir en tur i kveld, likevel. Trente jo ikke noe sist uke…

Åh, nei, hva skal man finne på, mon tro?

Hardt å ha fri! 😉

4 kommentarer
    1. Hunger Games er så braaa! Jeg har lest ferdig de to første nå, men den siste ligger hjemme hos min mor. Abstinenseeer!

    2. Jeanette Bergeløkken: Enig i at det virker som toern er bedre enn den første, var egentlig ikke så innmari imponert sånn halvveis i førsteboka, men det tok seg opp, for å si det sånn! Og nå går jeg og tenker på det hele tiden og lurer på hvordan det kommer til å gå og sånn, ha ha – oppsluuukt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg