You can be my full-time baby

SOUNDTRACK: Lana Del Rey – Ride

Nå har jeg da fått skrevet ned et par sider om et fransk skuespill kalt Rhinocéros, som betyr “neshorn”. Egentlig ganske dypt stykke, med masse symbolisme. Slikt liker en litteraturnerd som meg, vettu! Har begynt å bli litt bekymret for eksamen da, siden jeg nesten ikke klarer å skrive NOE uten å slå opp ordene og den eneste boka vi får ha med på eksamen er en fransk-fransk ordbok… Og jeg er egentlig overkvalifisert for faget! Men, den tid, den sorg. Det er tross alt bare oktober ennå!

Nå skal jeg straks poppe popcorn i mikrobølgeovnen, putte Smash! i en skål og sette på en film, blir jo ikke søndag uten! Gleder meg veldig til å pakke meg inn i pledd med mannedyret, for jeg har nesten ikke følelse i føttene – så kald er jeg! Brrr…

Hatt en fin søndag? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg