Sunday, funday?

SOUNDTRACK: Kyla La Grange – Vampire Smile

Bonjour, mes amis! Søndag igjen, for en gangs skyld, og hver uke finner jeg ut at jeg egentlig ikke liker denne dagen. Butikkene er stengt, ingenting gøy å finne på og det er ingenting på TV bortsett fra repriser. Og så er det en mellomting av helg og hverdag, fordi man har ikke noe man skal i dag, men man må helst skaffe seg en oversikt over den kommende uka og i mitt tilfelle er ikke det bare-bare. Og så har jeg utsatt franskoppgaven hele uka, så den må jeg skrive i dag (leveringsfristen er i morgen, nemlig!).

Tumblr_lxwo2hcshl1qmt5mvo1_500_large

Før jeg bestemte meg for at jeg ikke liker søndager leste jeg et par hundre sider til i The Hunger Games mens mannedyret snorket ivei ved siden av meg, så stod vi opp og dusjet, spiste middagsrester til frokost og så Noas dyrebare øy og Magnus & Myggen på NRK3. Det var da jeg fant ut at jeg ikke liker søndager og så tok jeg moppen fatt og vasket leiligheten og mannedyret begynte på oppvasken. Og nå sitter jeg altså her og forbereder meg mentalt på oppgaveskriving. Klar, ferdig, gå!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg