New in: Shotgun earrings

Har jeg sagt at jeg elsker eBay?

Tirsdag er trenedag, alltid-alltid trening på tirsdag (bortsett fra forrige uke, for da skulle jeg etterfylle tættisen) og i dag satser jeg på en time på tredemølla før jeg gir meg. Når jeg kommer hjem igjen skal jeg lese litt (både pensum og Catching Fire, he he) før det blir ukas episode av Gossip Girl. Selv om jeg egentlig synes sesongen så langt har vært drittkjedelig og litt teit. Lurer på om manusforfatterne holder på å gå tom for idéer?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg