Teacher to be

Ok, i dag er dagen! Vi (som går PPU4000 Examen Paedagogicum på NTNU) skal gjennomføre mikroundervisning for en reell skoleklasse. Mikroundervisning innebærer at hver gruppe får kun 7 minutter til sammen, det vil si at vi tre på gruppa mi får 2-2,5 minutter hver. Vi har valgt Charles Darwin som tema, og jeg må innrømme at jeg er litt spent. 

Har ingen problemer med å snakke foran masse folk, men det er den der vurderingsdelen som for meg er terrifying; dette er jo en del av karaktergrunnlaget i faget! Men for å fokusere på det positive: Jeg har forberedt meg ganske bra, er fortrolig med det jeg skal snakke om og har flere vittigheter på lur – det blir kanskje teit, men jeg prøver i alle fall å løse det opp slik at det ikke kun blir kalde, harde fakta. 

Men ÅH, det er litt skummelt, likevel! Ønsk meg lykke til, skal i ilden mellom 12:30 og 13:00!

SOUNDTRACK: Asaf Avidan & the Mojos – One Day / Reckoning Song (Wankelmut Remix)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg