Fin stil #11

Her har vi en “spalte” jeg helt hadde glemt, nemlig Fin stil! Gikk tom for nye stiljenter en stund, men nå har jeg vært inne på Fashion Salade og funnet noen nye muser, så Fin stil er i boks i alle fall noen uker fremover!

Denne ukas jente ble ei jente jeg først så i filmen Thirteen, så i The O.C. og nå kjenner jo de aller fleste henne som Rosalie Cullen i Twilight-filmene. I present to you:

Nikki Reed!

Er det forresten bare jeg som synes hun er såå mye finere med brunt hår, som her på bildene, enn med blondt hår som i rollen som Rosalie?


(fashionsalade.com)

Som dere ser er Nikki litt av en kameleon. Hun hopper litt fra stil til stil, mikser boho chic med glamour av ypperste nivå – og kommer unna med det! Som Robyn Alt fra Fashion Salade skrev: “Her style is a breath of fresh air.” Men altså, når man ser slik ut funker det meste, sier nå jeg.

Forslag til stiljenter mottas med takk! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg