Tusletirsdag

Tirsdag er for meg fridag. Eller, forelesningsfri, i alle fall! Hadde store planer om ei treningsøkt, men jeg sliter sånn med å sove nok for tiden så jeg benyttet morgenen til å sove HELT TIL 8:30 i stedet, tenk det! Tok en dusj, spiste frokost og så litt TV før jeg besøkte Izzy og endte opp med runde #2 med plastwrapping:

Hurra, tatoveringene mine ser ikke ut som halvveis bortslitte tusjtegninger lenger! Skal ha på plasten i en knapp time til, så blir det en liten vask etterfulgt av innsmøring. Var litt vondere under selve fyllinga, men hadde ingen problemer med å gå etterpå (sånn som sist…)og kjenner nesten ikke noe nå. Yay!

Ser forresten kul og retro ut i dag:

 

mens jeg planlegger middag, tar oppvasken og rydder litt. Husmor for life! (se på de fine fargerike fuglene i hjørnet, hihi!) Og etterpå skal jeg kose meg med sesong 4 av Sex and the City, elsker den serien! 

Ha en flott tirsdag! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg