15/10

SOUNDTRACK: Sivert Høyem – Where Is My Moon?

Slitenmandag, kjenner jeg. Etter å ha vært våken siden kl. 6, hatt prøve i pedagogikk og så vært og observert 4 skoletimer på en videregående skole i nærheten er jeg ganske skutt. Spesielt siden den andre økta var i historie… Så sikkert veldig bra ut at studenten fra universitetet som var på besøk for å observere holdt på å sovne!


Sleepy kitteh… (whi)

Hjemme er det så klart iskaldt, og jeg må ta frem bøtta med varmvann for et lite fotbad, ellers blir jeg syk (skal ingenting til!). Åh, det er godt at jeg kan bare slappe av i ettermiddag, uten å måtte tenke på neste skoleoppgave sånn med én gang. I morgen derimot, da blir det jobbings! Med skolearbeid, altså. Sukk. Hei, sofa og TV, blir dere med på en aldri så liten trekant?

Tumblr_mbn4klrdgb1r0kovlo1_500_large
Hei, jeg liker kattepuser. (whi)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg