Rise & shine

Åh. I can’t believe I’m doing this, men nå skal jeg på treningssenteret. NÅ. Det må jo være noe galt med meg? Står opp i ørska for å ha på meg sportsbh når jeg har muligheten til å sove leeenge. MEN hvis vi ser på gårsdagen er det kanskje like greit å plage seg selv litt.

Jeg SKAL til Portalen, jeg SKAL løpe til jeg blir sliten. Og så skal jeg hjem, dusje og så SKAL jeg jobbe med oppgaven i fremmedspråk og samfunn slik at jeg kan levere den innen jeg og mannedyret skal ut og spise middag ikveld.

Å ja, jeg har kanskje ikke fortalt dere det?

Vi har vært sammen i et år i dag!

Hurraaaaaa ♥

Tumblr_mbkkrzijnm1ri4jx7o1_500_large
(whi)

Håper dere får en flott dag! 😀

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg