Det er for dårlig

Åh. Jeg blir så skuffet over meg selv. Jeg vet jeg har masse som skal gjøres unna, likevel stod jeg ikke opp før 11, brukte hundre år på ting som kan gjøres unna fortere enn svint og ryddet såklart leiligheten, gikk ut med søpla, osv. fremfor å gjøre skolearbeid. ÅRH! Og så satt jeg godt plantet i sofaen og småjusterte på bloggdesignet i flere timer. Bad Jules…

Før pleide jeg jo å ha forelesning 8:15 på mandager og da gjorde jeg jo MASSE! Det handler om å komme seg opp og starte med én gang, men det er jeg så dårlig på! I dag ble det spesielt vanskelig, for mannedyret har hatt friformiddag (han jobbet nemlig så mye i forrige uke at han har gjort seg fortjent til det), og da har ikke jeg selvdisiplin nok til å sette meg ned og jobbe når han bare sløver. Har i alle fall vært på pedagogikkseminar i et par timer, så har jo gjort noe skolerelatert, men det er egentlig kun på grunn av at det er obligatorisk. Og så skjedde jo dette da jeg kom hjem:

Tumblr_maxx095vzr1ry5yyko1_500_large
(whi)

Nå blir det Dexter, Once Upon a Time og pytt-i-panne til middag. Og jeg som liksom skulle “presse inn” ei treningsøkt i dag… Dårligste mandagen på lenge! 🙁 Sånn rent bortsett fra oppdagelsen av de nye albumene til Ellie Goulding og Kyla La Grange.

2 kommentarer
    1. DU jag känner igen det där! är lika dålig jag på att få saker gjort. man vet vad man ska göra, man har avsatt tid för det. men inte fasen blir det gjort. 😛 sen blir det för mörkt/man är trött/ någon vill fika osv. det blir INTE gjort 😛
      tack för kommentaren om designen! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg