Jobb, jobb, jobb

Jeg glleder meg sånn til jeg får lønn i slutten av måneden, for den kommer til å bli stoooor! I hvert fall hvis antallet besøkende holder seg på det vi har nå. Penger ♥ Og så får jeg jo to lønninger denne måneden, den ene kommer så raskt som i neste uke (tror jeg) – hurra for to jobber! Pengene skal dog spares, jeg vil jo ha litt å slå løs håret med når jeg er i London i januar 🙂

Jobb, ja… Kanskje jeg faktisk skal gjøre noe for de pengene mine, hø hø. Ha en flott lørdag!

Og lykke til på NM i dag, Silje! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg