Thank God it’s Friday

Begynner å bli rimelig oppbrukt den overskriften der, men det er så sant – HVER UKE! Spesielt i dag, for nå er jeg nettopp hjemme fra jobb der jeg vasket 30(!) rom i tillegg til fellesareal og korridorer. På veien hjem hoppet jeg av ved City Syd for å kjøpe meg teknisk t-skjorte til de badass treningene mine (holder på å daue av overoppheting med vanlig bomullstopp), og så fant jeg en fin “glinsetights” til 99 kroner, som passer rimelig bra siden jeg har slitt ut min gamle (har vært avhengig av slike siden VG3). OG SÅ måtte jeg jo innom butikken for å kjøpe ingredienser til middag, vi skal nemlig ha finnbiff á la Rema 1000!


Og jeg gleeeeder meg! (rema.no)

Men først skal jeg ta en etterlengtet dusj, ha litt hjemmespa, sminke meg litt ekstra og ha på meg noe fint – tipper mannedyret blir glad da! Men hovedgrunnen er at da føler jeg meg ekstra bra selv, såklart! Akkurat nå føler jeg meg nemlig som et dass etter at jeg var inne i prøverommet på Coop Obs! Sport (der jeg kjøpte treningsskjorta), for der var lyset helt jævlig – så gammel og blek ut, med skikkelig stygg, glissen hud! Ikke akkurat så flatterende prøverom, for å si det sånn 🙁 Ble bedre da jeg kom på Bik Bok da, heldigvis.

Hva skal dere ikveld? 🙂 Ha en fin en da, uansett gjøremål!

2 kommentarer
    1. Jeanette Bergeløkken: Åh, I feel you, sister! Har ikke vært sykemeldt, vel og merke, men det var en periode der jeg ikke jobbet og skolen ikke hadde startet ennå der jeg bare sløvet rundt hele dagen. Hurra for rutiner! Og god bedring <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg