LOL

Jeg pleier ikke å bruke det akronymet, men det beskriver den såkalte “VIP-åpningen” av Sirkus Shopping meget godt.

1) Hvorfor kalle det VIP-åpning når alle får komme?

2) Slå til med noen fantastiske åpningstilbud da, for svarte!

3) Pass på at CO2-lekkasje IKKE forekommer, slik at evakuering av senteret unngås. 

Punkt 3 skjedde altså, og en folkemengde det er en god stund siden jeg har sett ble tvunget ut av lokalet (jeg lo hele veien ut). Videre ble veien ved stengt, slik at bussene IKKE kjørte innom bussholdeplassen som hører til Sirkus (der alle sammen stod og ventet) og dermed ble menneskene som ville vekk bare stående der. 

Det begynte å regne og jeg tenkte “det her gidder jeg faen ikke” og jeg gikk til jeg fant et betjent busstopp og hoppet på første og beste. Trangt var det, men hjem kom jeg meg. Til slutt. Jeg fant en nydelig kaninskål (og rouge), men når jeg sitter her i ettertid var det neimen ikke verdt det.

I hvert fall ikke når jeg måtte lide meg gjennom Vinnis “underholdning” selv om vi kom relativt sent for å slippe nettopp Vinni og Sirkus Eliassen. Æsj, det sier seg jo selv at jeg burde blitt hjemme når disse to “superartistene” stod for åpningsshowet!

LOL.

(Dere får såklart se kaninskåla senere)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg