Hvordan style: Pelsvest

Dette er et plagg jeg tidligere har hatt veldig mye i mot, da det minner meg om platinablondt hår, 20 kg foundation og et blankt sinn (les: TOMT), men nå har det faktisk gått så langt at jeg har kjøpt en via eBay (faux fur, så klart). Spaaanande! Føler den er litt glamorøs og at den nå har fått litt pause og at jeg slipper å se glamour-modell-glamorøs ut. Håper, håper, håper.

Vesten jeg fant på polyvore koster godt over 8 000 kr, men er veldig lik den jeg har bestilt (den kostet derimot 180 kr med frakt), så synes stylingen ble ganske lik det jeg ser for meg jeg kommer til å gjøre med min når den kommer.

 

Faux fur #1
Enkel hverdagsglamour med svarte skinny jeans, angoragenser fra Lana Del Rey-greia til H&M, hvit skjorte og rocka boots. Og noe som må være et av de fineste mobile cases jeg har sett!
Faux fur #2
Kommer ikke unna galaxy-tightsen, vettu! Wedge sneakers, oversized strikkegenser og sølvaccessories toner resten av antrekket ned så det ikke blir for mye som skjer på én gang.
faux fur #3
Kombinert med den lille sorte, nøytrale hæler og gullaccessories synes jeg pelsvesten kommer til sin rett – uten å ta heeelt overhånd!
Det var det for denne gang! Tycks? 🙂
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg