Easy morning Jules


Før og etter, he he.

Sov helt til klokken 10 i dag, og det var ubeskriiivelig godt! Har hatt litt for mye å gjøre denne uka og litt for lite tid til å stresse ned, så å ha fri frem til kl. 15 i dag var en velsignelse. Tok på ansiktsmaske da jeg følte huden så helt forferdelig ut, og føler meg mye bedre nå. Har til og med på leppestift!


Hurra for speilbilde når speilet er stativ for skjerf!
Helantrukket av Bik Bok i dag, kjører casual stil med løs topp og skinny jeans.

Herregud, jeg  forresten vise dere min “nye” denimjakke, hermetegn fordi den har vært pappa sin i en fjern fortid. Den er så kul, med rustflekker fra knappene og alt! 😀 Skal bruke den med stort skjerf og de nye skoene mine når jeg skal på skolen, hi hi. Ha en flott fredag! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg