New in: Leather skirt


Jeg ble helt forelsket da jeg så dette på H&M her om dagen, helt perfekt konjakkfarge! Og sjekk prisen 😀

I går kveld trente jeg styrke, dere! Ikke akkurat hardkjør, men bedre enn ingenting. Brukte laaaang tid på å komme meg opp i dag, og har allerede forkastet tanken på å få unna noe skolearbeid. Jeg skal spise middagsrester fra i går til frokost og se Glee og New Girl. Og så skal jeg… Gjøre ingenting. Frem til kl. 20, for da skal jeg trene igjen! Jo, forresten, jeg skal vaske klær og støvsuge leiligheten…. KALL MEG FLINKIS ‘A, DERE! (sånn bortsett fra skolearbeidet, hehe)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg