Bladkongen.no

De fleste av dere har sikkert hørt om denne nettsiden før, men jeg vil uansett nevne det. For meg som er student og gjerne vil ha alt billigst mulig (spesielt siden jeg attpåtil lider av shoppemani…), er Bladkongen.no virkelig topp.


Her finner du alle slags mulige magasiner man kan abonnere på, forskjellige abonnementslengder og til og med gaver man kan få med (men som man ikke MÅ ha med hvis man ikke vil) (men hallo, hvem som ikke vil det, da?). Sist jeg abonnerte på Cosmopolitan bestilte jeg herfra, og både blader og gave kom til riktig tid og sted, det samme da jeg brukte Bladkongen.no for å abonnere på [mag] og fikk bareMinerals-kit som gave. Prisen var 99,- og da fikk jeg 3 utgaver av magasinet og den nevnte sminken.

Nettsiden er veldig enkel å finne frem på, til venstre fins en laaang meny med forskjellige kategorier: Helse & Skjønnhet, Mote, Livsstil, Film & Musikk, etc. Hvis man f. eks. bare vil ha et “dameblad”, kan man gå inn på kategorien “Kvinne” og dermed finne alle magasiner innen helse, mote, interiør, sladder, osv. som har kvinner som sin målgruppe (likeså kan man gjøre det med kategorien “Mann”).

Kan forresten tipse om at de nå har en kampanje der man får 3 nr. av Costume (masse flotte motereportasjer!) og et Beck Søndergaard-skjerf til 199,-! 

Annonse

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg