The xx – Tides


(privat) 

Finfin sang fra et finfint album fra et finfint band. I dag har jeg sovet lenge og hatt kosefrokost med mannedyret mitt, skrevet et par sider på fransk om hvordan jeg ser Frankrike OG søkt på jobben min. Sistnevnte høres kanskje litt merkelig ut, men det har seg sånn at badevaktjobben min kun har vært et vikariat, så nå søker jeg på faststilling (ergo høyere lønn, win-win). Det som er at det er jo slettes ikke sikkert jeg får fortsette som badevakt, men nå har jeg i alle fall lagt inn søknad, og det er vel strengt tatt det jeg kan prestere i denne omgang.

Nå har jeg store planer om å belønne meg selv med et par episoder av Sex and the City og et eple eller to 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg