Første tur på treningssenter

… gikk overraskende bra! Svettet som en gris og så ut som en tomat i ansiktet, men etter 20 minutter på sykkel og 40 minutter på tredemølle føltes det skikkelig BRA. Nei, én time er kanskje ikke superlenge, men ta i betraktning at jeg ikke har trent “med vilje” siden mars eller noe. 

Målet mitt ved å trene er først og fremst forbedre lungetilstanden min. Jeg har hatt astma siden jeg så dagens lys for første gang, og jeg er litt redd for å ende opp med KOLS og null lungekapasitet når jeg blir eldre. Videre er litt kondisjonstrening aldri å forakte med hensyn til andre deler av kroppen. Siden jeg også har den onde dama i speilet å hanskes med, kan det da ikke skade å prøve å leve et bedre liv – nå skal jeg i hvert fall ikke ha dårlig samvittighet fordi jeg ikke trener!


Heeeello!

Og altså, det kan vel ikke skade om kroppen blir litt fastere når jeg først holder på? He he. Men jeg gidder ikke drive med vekter, det synes jeg er kjedelig. Gi meg musikk på ørene og en tredemølle, så er jeg fornøyd! Løping, vetdu, det er min greie.

Tumblr_m3wwernnf71rscwklo1_500_large

RUN LIKE A HORSIE! Hvordan trener du?
(alle bilder fra whi) 

2 kommentarer
    1. (Løpe)Treningstips: Sett deg kortsiktige mål! Som f.eks.: løpe 5 km uten stopp/på så og så lang tid, løpe en halvtime/time uten stopp osv! Hjelper SÅ på motivasjonen! Og mange bra treningsapper der ute og, jeg bruker Nike Running App, genialt! 😀
      Væældi flink som begynner å trene! Gleder meg til jeg får lov til å trene igjen og! Er av samme typen som deg egentlig, glad i å løpe! Men liker litt styrketrening og, men kun med egen kroppsvekt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg