New in from Bik Bok

Japp, brukte opp gavekortet i dag, for å si det sånn! MEN så fikk jeg akkurat det jeg ville ha også, da:

En hvit basic-genser som ikke er heeelt basic likevel – litt gjennomsiktig, lang modell med fine, enkle detaljer i form av sømmer og kanter.

Finfin rosa angoragenser blant alle de blå strikkegenserene mine! Supermyk og goood (de har mange andre farger, btw – ikke bare rosa)


Nå vet jeg faktisk ikke om flere ting jeg trenger eller vil ha (tenk det) til høsten/vinteren, og det er jo bra! Spesielt siden det kan hende jeg ikke får jobbe som badevakt lenger… Men men, det får vi ta når den tid kommer, jeg skal i alle fall jobbe i morgen og et par onsdager fremover (forhåpentligvis). 🙂

7 kommentarer
    1. Hvordan har Bik Bok blitt nå egentlig? Jeg boikottet Bik Bok en god stund, rett og slett fordi jeg var så pissed på str… Type kjempe små bukser i kun en super lang lengde… Man kunne jo rett og slett ikke ha litt rumpe,lår og legger…. Den dagen jeg gikk inn der og tilogmed joggebuksene (I str L!!!) deres så ut som et pølseskinn på meg stoppet jeg.

    2. Silje Grytbakk: Størrelsene er litt merkelige ennå, varierer VELDIG hvilket plagg du skal ha – i en type jeans kan jeg bruke XXS mens i en annen måtte jeg ha M. Kroppsfasongen min er ganske standard ift. butikkmodellene tror jeg, så har ikke opplevd det samme som deg (heldigvis, kan man vel si). Synes egentlig ikke Bik Bok er sååå forskjellig fra andre kjeder som H&M, Cubus, Gina Tricot…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg