Bonjour

Nå er huden og håret glade igjen, alt som skulle til var en ansiktsmaske og bytte av sjampoo! 😀

I dag har jeg ikke forelesning, men skal suse rundt og gjøre unna diverse for det. Må blant annet levere skattekort siden jeg i morgen skal være badevakt igjen, hurra, mer penger! I tillegg har jeg funnet ut at gavekortet jeg fikk for det eksperimentet jeg var med på skal brukes til et og annet, og da tar jeg meg en liten runde i dag (yay ♥). Når jeg har kommet hjem igjen, skal jeg (fanfare, takk) bake brød for første gang helt alene. Det kan jo bli interessant… Jeg er nemlig drittlei de dyre, “grove” brødene man får i butikkene her omkring; de er bare loff med to frø i, jo! Så jeg tar saken i egne hender – bokstavelig talt.

Ha en fantastisk tirsdag! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg