Babysittin’

Hentet nevøen og ene niesen min på bryllup rundt 19:30 og nå, etter å ha sett Lorax (♥), er begge i seng og her sitter jeg:

Alene.

Hvor er mannedyret nå, lurer dere kanskje på. Vel, han sitter vel hjemme foran dataskjermen sin. Vi har forskjellige planer i morgen og på grunn av de dumme busstidene på “landet” kommer han seg ikke hjem til rett tid. Forsåvidt greit med alenekveld, men… Det er litt kjedelig. Bra jeg har med den eksterne harddisken min med masse SATC på!


Samantha ♥ (whi)

2 kommentarer
    1. Hihi, du er en godbit i kommentarfeltet selv når jeg ikke forstår deg. Håper alt er godt! Og ellers syns jeg Lorax var fryktelig mye morsommere enn jeg egentlig tror den var. Men søt. :3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg