Fredagskvelden min

Årh, i dag har vært litt strevsom. Fikk ikke sove ordentlig, så var halvvåken i flere timer før jeg “endelig” våknet helt og stod opp. Så dro jeg på jobb, der jeg hadde null energi og stod egentlig bare og snakket bort tiden, så dro jeg og handlet (mat…) før jeg tok bussen til Siba på Tiller og kjøpte meg kamerastativ (♥). Så gikk jeg til busstoppet, der bussen kom akkurat før meg og jeg klarte seriøst ikke løpe, så da måtte jeg vente på neste (tok bare 10 minutter, men uansett). Så kom jeg endelig hjem, da.

I leiligheten flyter det for øyeblikket over av papp og oppvask, så må vel shine opp litt her før jeg har plass til å lage meg middag – kyllingvinger og pommes frites! Med champagnebrus til. Brus, fordi det er fredag ♥ (drakk dog brus i går kveld også, “det e jo snart hælg”)

Klokka sju, da skal jeg på Nova kinosenter og se 

sammen med mine fine bestiser, NJ, T-gurl og lille Mille (størst på kallenavn så dere ikke kan finne ut om vennene mine er ekte eller ikke!) (jepp, det er derfor jeg gjør det) (nå merker dere sikkert at jeg er sliten, siden jeg skriver hundre sidekommentarer i parentes) (hihi)

Ok. Nå går jeg og rydder. Ha en flott fredagskveld! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg