Sleeping in

I dag valgte jeg bort forelesning og leverte heller inn en oppsummering (det var lov) og tilbrakte morgenen/formiddagen frem til 10:45 i senga. Kjenner jeg har et unaturlig stort behov for søvn og lurer litt på grunnen – sikkert kombinasjon av vær, årstid, kosthold, osv. 


Sånn ser jeg ut om morgenen, by the way… (whi)

Skal prøve å gjøre litt husarbeid i dag, da hodet virkelig ikke er i form til å lese side etter side. Der har vi kanskje enda en grunn til all sovingen, jeg har konstant vondt i hodet fordi jeg sover med nakken i en merkelig vinkel. Og ja, jeg har prøvd å skifte pute…

Dette ble kjedelig. Jeg føler meg i alle fall ikke helt på topp og skal prøve å slappe av litt i dag, så blir det superdupert i morgen! JAAA 🙂 Hva skal du i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg