Dare to be wrong and to dream.

Visdomsord av Friedrich von Schiller, som ble født for 253 år siden i dag. 

I dag har jeg vært ganske flink til at det bare har vært mandag: Stod opp 06:50, hadde forelesning fra 08:15 til 10:00, hadde bitteliten spisepause med NJ før vi gikk og leste litt (kom meg gjennom enda 10 pedagogikksider – det går sakte) før jeg måtte dra ned på Gløshaugen for å ha fransk kl. 12:15. Etter fransktimen (som jeg skjønte litt av, fremskritt fra forrige time) gikk jeg til Fiskelabben (en datasal) der mannedyret mitt satt og holdt på med nerdegreier som vanlig, og der satt jeg og skrev litt mer pedagogikknotater før jeg til slutt tok bussen hjem. SUKK.

Siden jeg har vært så flink i dag, både med hensyn til skolearbeid, drikke (er så dårlig til å drikke nok og får lett vondt i hodet av det) og mat (dårlig til å spise jevnt…), så får jeg lov av meg selv til å spille litt Sims. Sims Supernatural, that is! Vampyrer, feer og varulver i mitt hjerte ♥


Strike a pose!

Hvordan har mandagen din vært? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg