Høstmorgen

Frisk og uthvilt våknet jeg i dag, trasket rundt på tå for å ikke bli så alt for kald på føttene. Akkurat nå, når jeg sitter her i fine, varme høstklær, klar for å ta dagen med storm, liker jeg høsten.

Med glitter på neglene, favorittoppen på og nye sko å ha på føttene er jeg redo for å innta IKEA med storesøsteren min og min kjære lille solstråle av en nevø. Etterpå stikker vi innom et loppemarked der jeg håper jeg finner en skatt eller ti. Nei, vent, fem, jeg har ikke så mye plass.

I kveld blir det bursdagstacomiddag med mamma, pappa, søstrene mine og niesen og nevøen for å feire meg og mannedyret. Bloggingen vet jeg ikke helt hvordan det blir med, men uansett så er jeg tilbake i morgen ettermiddag-kveld-ish. Ha en flott helg da, dere! 🙂

 Photobucket

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg