New in: Boots and blue

Ellos fortsetter å sende meg hundre kg reklame hver uke tross mine forsøk på å bli slettet fra databasen deres(!), så når høstkatalogen kom så måtte jeg jo ha noe.


Tidligere i år måtte jeg kaste de fine ankelbootsene mine fra H&M fordi hælflikken eller hva pokker det heter hadde blitt slitt helt vekk. Har jo siklet litt etter Acne Pistols i flere år nå, men synes de er litt dyre. Så fant jeg disse til 399,- og tenkte “ok, 400 er litt mye, men igjen så haaar jeg råd til det” og så skulle jeg bestille og så fikk jeg jammen meg 40% avslag! Et par slike til 240 kr er vel ikke så verst?

(Tok bildet mot vinduet bare for å illustrere regnværet som herjer over Barteby)

Finfin blå strikkegenser i relativt kort modell (glad jeg valgte 38/40 i stedet for min vanlige størrelse 34/36, den hadde blitt for kort) og i kjempemykt materiale. 

Ah, nå er jeg klar for høsten, tror jeg (men jeg tjente meg jo et gavekort på 300,- på fredag, så det kaaan hende det blir noen flere høstpieces, tihi).
Noe du  ha i høst av klær, sko, accessories?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg