Hvordan style: Armyjakke

Hvor mange ganger har jeg ikke siklet etter dyre armyjakker på nett og blitt superglad for å finne en på kjedebutikkene og så er den utsolgt? Det er en del ganger, ja. Nå har jeg uansett laget noen styles med den nevnte jakka, and here we go:

 

Army #1
Strikkegenser med lysegrå jeans, røde Dr. Martens, fancy bling og tubeskjerf. En stil jeg godt kunne sklidd rett inn i, om jeg hadde hatt noen av disse tingene (har armbåndet da, hehe).

Army #2
Ikke akkurat høstantrekk med temperaturene her i Barteby, men det er da lov å drømme. Denimshorts blir jeg aldri lei uansett årstid, og blonder… Need I say more? Sko og veske som matcher er aldri negativt, og svalen blir prikken over i’en i dette indie-inspirerte antrekket.

Featuring the skater skirt! Et plagg jeg ikke helt har omfavnet helt ennå, men det kan hende det blir. Etter hvert. Genseren var i alle fall superhot, og jeg synes fargen på den var veldig fin med veska. Hårpynten var også fin til, og gir også dette antrekket indie-preg. Så var det det der skjørtet da…
3 kommentarer
    1. Jeg begynte å lese disse innleggene dine jeg- Kan du ikke skrive disse igjen?! Lagret mange av antrekkene på inspomappa mi, hehe 😀
      – Siri

    2. Siri: Ja, det var det! Slike innlegg er jo kjempeartig å lage, men jeg gikk plutselig tom for plagg å style med… Har derimot noen idéer nå, så takk for at du minnet meg på det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg