Fin stil #10

Hello,

Natalie Dormer!

Se på henne, ‘a! Hun er jo en knock-out, og jeg falt heeelt for henne i The Tudors som Anne Boleyn.

Her har jeg kun red carpet-bilder, det vil si det gjenspeiler kanskje ikke hennes personlige stil ettersom hun sikkert har en stylist eller fem, men jeg synes jeg ser en viss rød tråd: Klassisk femme fatale, masse trykk på det feminine og stort sett enkle kreasjoner med fokus på figur. Hun er heller ikke overstrødd med smykker, og det synes jeg gir et fint “less is more”-uttrykk. 

Men dere, se The Tudors! Hun er sååå fin der! Og så snek hun seg forresten inn i Game of Thrones mot slutten (?) av forrige sesong, også!

(alle bilder fra – ta-dam-dam-dam-taaa – GOOGLE BILDESØK!)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg