Why not DIY?

Så, på Gina Tricot i dag fant jeg dette:

til 99 kroner. And I’m like seeeerr?

Dere skjønner det, at før jeg gikk på Gina Tricot satt jeg nemlig og laget et slikt armbånd (ikke med sølvperlene imellom, men skitt au) med perler (nok til tre armbånd) som jeg kjøpte på eBay for knapt 30 kr og elastisk bånd som koster 12 kr på Søstrene Grene. Stykkprisen på mine armbånd blir dermed under 14 kr. I WIN!

SCRATCH THAT, det er igjen sikkert 9,5 av i utgangspunktet 10 meter tråd nå som jeg har laget to armbånd, det vil si at en tredjedel av trådprisen ikke kan regnes med i totalsummen på et armbånd (som jeg gjorde først fordi jeg ikke er så flink, tydeligvis…) OG DET VIL SI prisen for et slikt armbånd blir cirka under 10 kroner. (flott formulering, Jules!)

Man kan jo også kjøpe ferdige armbånd på eBay til under to dollar/stk, som jo er billigst av alt (søk “skull bracelet” og eventuelt “multicolor/white/turquoise/denfargenduvilha, easy-peasy)! Grunnen til at jeg kjøpte perler var fordi jeg tenkte å bruke dem til noe annet enn armbånd, men vi får se. Fint med armbånd, óg! 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg