Jubileumskveld på Gina Tricot

I går feiret Gina Tricot at det er 5 år siden de åpnet sin første butikk i Norge, og med det hadde butikkene rundt om (dog ikke alle) jubileumskveld med 30% avslag på hele butikken og goodiebag til de 100 første kundene. Jeg måtte jo såklart delta, mest pga. goodiebagen men også fordi det var et par ting jeg ville ha som det var greit å få avslag på.

Goodiebagen var ikke så alt for imponerende, da den inneholdt følgende:

Paraply, minineglelakk og lipgloss. Altså, jeg kommer jo til å bruke alt, men… Jeg håpet på mer. Men men, gratis er gratis! Så noen som fikk syregrønn paraply, så jeg skal være glad for det jeg fikk, jeg!

Videre kjøpte jeg en helt utrolig fin topp, men den får dere se senere. I tillegg ble det:


VERDENS KULESTE CLUTCH!!! (199,– 140,-)


Og knall neglelakk (Disco, 39,50 27,65,-)

Fikk i tillegg lakris, marshmallows og Mozell, så er godt fornøyd! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg