New in: Sminke fra Wet n Wild

Etter at jeg leste om Wet n Wild på bloggen til Yu Lin, gikk jeg straka vegen inn på nelly.com og bestilte meg litt ny sminke. Endte opp med Ultimate Brow Kit, Brow & Eyeliner Pencil (hvit, så blir kun brukt som eyeliner), Silk Finish Lipstick (i fargen Noveau Pink) og Color Icon Trio Eyeshadow (i fargen Walking on Eggshells).

Testet alt i dag og er sååå fornøyd! Leppestiften holder seg fin og har en FANTASTISK farge (se bildet under), øyenskyggen drysser ikke og også her passet fargene perfekt, brow kit er jeg litt ny med, men tror jeg liker resultatet bedre enn med blyant. Og så hvit eyeliner da, fordi det er fint noen ganger.


(Her er fargen en smule blassere enn i virkeligheten.)

Har du prøvd Wet ‘n’ Wild-sminke før? 🙂

2 kommentarer
    1. Elsker det merket!! Kjøpte masse av det da jeg var i USA, men så gikk jeg jo tom og det selges ikke i Norge.. meen gjett hvem som skal innom Nelly nå a 😀 Spesielt blushene deres er helt fantastiske 🙂

    2. Elsker det merket!! Kjøpte masse av det da jeg var i USA, men så gikk jeg jo tom og det selges ikke i Norge.. meen gjett hvem som skal innom Nelly nå a 😀 Spesielt blushene deres er helt fantastiske 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg