Up, Up & Away

SOUNDTRACK: Kid Cudi – Up Up & Away

Årh. Mandag…


I natt drømte jeg om en eks jeg aldri har sett før og Lego som står på feil plass. What!? Anywhooo, plutselig var klokka ti på 7 og det var på tide å dra seg opp. Sistnevnte angrer jeg litt på. Gloomy stemning ute, gulv som trenger en vask inne (i går var søndag, og det er ikke vaskedag) og en stk. Julie som heller vil sitte med en kopp te og en bok under pledd enn på en kald forelesningssal og “lære” om pedagogiske teorier. Bleh. Jeg ble nettopp allergisk mot dagen min.

Pep-talk: YOU CAN DO IT, bare fokuser på at klokka 10 er det ferdig, du må bare slite deg gjennom knappe to timer med barnehagetanteforeleseren først! (Hun bruker ord som “verktøykasse” og “visdomshus” om hjelpemidler i undervisning og det vi lærer… SERR.)

Ok. Havregryntid! Ha en flott mandag! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg