Klissegulv

Det er veldig greit å ha vorspiel. Slipper å dra noe sted, slipper å gå tom for drikke, kan legge opp litt selv. OG SÅ SKULLE MAN TRO DET GIKK AN Å FÅ BESTEMME MUSIKK, MEN NEIDA. En annen ting er å våkne dagen etter, gå til kjøk— Nei. Man kommer seg ikke til kjøkkenet, for en eller annen GNOM har sølt utover halve gulvet og ikke sagt fra, slik at man dagen derpå sitter fast i klisset… Takk for den.


Så glad er jeg i klissegulv.

Bortsett fra gulv og gjentatt spilling av She Wolf med David Guetta og Sia (jeg liiiker ikke den sangen, og jeg bryr meg ikke om hvem sin favorittsang det er – mitt vors, min musikk) så var det en bra kveld. Sååå fint å se mine fine igjen etter hele sommeren uten! Og så fikk jeg pretty pretty roser, The Hunger Games-bøkene OG filmen, i tillegg til en superfin kollasj med bilder av oss på. Smeltet hjertet mitt og jeg måtte blunke vekk tårer, true story.

Jeg har vært våken i to timer nå, men mannedyret er fremdeles i koma. Første sesong av Awkward er gjort unna, så nå blir det straks andresesongen som kommer på skjermen! Elsker Matty ass, han ER – SÅ – FIN!

Apropos fin, hør Wild At Heart – Darling, min nye favorittsang.
Så får du ha en superflott søndag! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg