New in: Denim and white

Denne fine saken fant jeg på eBay til bare 11 dollar, det vil si knappe 70 kr! Den fantes dessverre i bare én størrelse, så jeg var litt spent på om den passet eller ikke, men det gjorde den altså!

De fleste varene jeg bestiller kommer fra Kina og der omkring, og jeg er jo sikkert 30 cm høyere og en god del bredere enn den gjennomsnittlige asiatkvinne, men siden det stod mål i centimeter tok jeg sjansen på at det skulle gå. Og den kunne jo faktisk vært mindre og likevel vært brukbar. Bra kjøp, med andre ord. Tok ca. tre uker fra jeg bestilte til jeg fikk den i postkassa – som brevpost, så slapp jeg jammen å gå til postkontoret, også!

Fant jo en lignende da jeg drev og laget style-boards til bikerjakka, så nå kan jeg jo gjøre stilen komplett ettersom jeg har både sko, bukse, jakke og accessoirer, he he! Tycks? 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg